1 Soru 1 Cevap: SQL Server CAL Lisansı Hakkında Soru: IIS veya bir program üzerinden tek bir kullanıcı ile SQL sunucusuna bağlandığım durumda program veya IIS üzerinden erişen kullanıcılar için CAL lisansı almam gerekir mi?Cevap: Evet, lisanslama dilinde buna “Multiplexing” denmektedir. Ne yazık ki pek çok ERP program satıcısı tarafından bu konuda
https://www.hakanuzuner.com/1-soru-1-cevap-sql-server-cal-lisansi-hakkinda/