Mastodon Share
Sharing on Mastodon:

DSRM Mode Windows Server 2008 Ve 2008 R2’de nasıl kullanılır? 2008 üzerinde nasıl DSRM a düşerim derseniz iki seçeneğiniz var

Başlat - Çalıştır dan msconfig yazıp açılan menüden boot sekmesine gelin ve safe boot u seçip Active directory repair i seçin .

Aynı işlemi komut satırından bcedit /set safeboot dsrepair ilede yapabilirsiniz. Tekrar normal moda dönmek için ise bcedit /deletevaluesafeboot komutunu kullanabilirsiniz

https://www.hakanuzuner.com/dsrm-mode-windows-server-2008-ve-2008-r2de-nasil-kullanilir/

HomeAbout