Strict split permissions exchange split permission Exchange Server 2010 Sp1 ile hayatımıza giren yeni bir kavramdır. Exchange Server SP1 li bir kurulum sırasında aşağıdaki gibi bir kutucuk çıkmaktadır
Bu kutucuğun amacı büyük organizasyonlarda Active Directory yönetici ekipleri ile Exchange Server yönetici ekiplerinin birbirinden ayrı olması nedeni ile varsayılan olarak Exchange gruplarının üyelerinin AD üzerinde sınırlı bir yetkiye sahip olmasını
https://www.hakanuzuner.com/strict-split-permissions-exchange-split-permission/